مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:252021-01-03سياسي

فارس من| مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره برداری شد


مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره برداری شده است و در روزهای آینده با حضور مسؤولان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه  فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، موضوعی را با عنوان لزوم تسریع در افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی و ایزوله تنفسی سمنان مطرح کرده اند.

در این متن می خوانیم: بیمارستان کوثر سمنان به عنوان قلب تپنده درمانی استان سمنان یکی از هزاران پروژه ای بوده که در حال خدمت به مردم استان سمنان است.

ماجرای پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی ایزوله تنفسی ریوی در سمنان قصه تداوم و تکامل همان پروژه فوق است و باید با تکمیل این پروژه بتوانیم شاهد خدمات بهتر در حوزه درمانی به مردم ایران عزیز در سطح استانی و ملی باشیم.

؛ خبرگزاری فارس استان سمنان موضوع را با مسؤولان در میان گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در کریدور شرق ـ غرب و شمال ـ جنوب کشور و عبور سالانه میلیون ها مسافر از محورهای مواصلاتی آن، وجود چنین مرکز درمانی می تواند برای مجموعه کشور مفید بوده و در واقع یک پروژه و امکانات ملی به شمار می رود.

بیمارستان سوانح سوختگی سمنان می تواند به بیماران استان های مجاور نیز خدمات درمانی با حضور متخصصان و کادر متخصصان و کادر درمان به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره برداری شد

فارس من| مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره برداری شد